ROZDAwaNIE - losowanie

zgodnie z zapowiedzią wczoraj minął termin zgłaszania się do wiosennego rozdania

a dziś przeprowadziliśmy losowanie

metodę postanowiłam zastosować tradycyjną - wypisałam w dwóch kolumnach imiona/nicki uczestników, pocięłam, przemieszałam i oddałam w ręce J.


dla dociekliwych, którzy będą dokładnie analizować powyższe zdjęcie - na liście brakuje kilku zgłoszeń - 2 osoby nie spełniły warunków rozdania, a przed pocięciem losów po ostatnim sprawdzeniu dopisałam jeszcze przypadkiem pominiętą Emilę W na kosmetyki...

żeby uniknąć podejrzeń o kolesiostwo i/lub nepotyzm - poniżej krótkie relacje filmowe z przebiegu losowania:

 


czyli wylosowane zostały dwie panie Grażyny!

gratuluję i czekam na dane do wysyłki od pani Grażyny Ryndak
do Grażynki - mamy Justynki - adres znam :)

dziękuję za wszystkie komentarze, które pojawiły się pod postami w związku z rozdaniem, a także te spontanicznie zamieszczane przez wiernych i/lub przypadkowych czytelników
na razie nie zdecydowałam się przyznać nikomu nagrody-niespodzianki za najciekawszy/najcelniejszy/najbardziej pomocny komentarz, ale nic straconego -

zapraszam do kolejnych odwiedzin i nadal czekam na Wasze opinie i podpowiedzi :)

5 komentarzy :

  1. Wow, wygrałam? Szok... już wysyłam dane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odebrałam wiadomość - jutro wysyłka
      gratuluję :)

      Usuń
  2. Gratuluje obu Grażynkom :) Czekamy na kolejne rozdawanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że wszyscy wierzą w moją uczciwość, bo jakoś nikt nie woła, że filmiki ustawione jako prywatne i losowania nie widać :P

    poprawione!

    OdpowiedzUsuń