MAM

jakiś czas temu w konkursie-candy wygrałam dla Janka świetną miseczkę z przykrywką i zakrzywioną, zmieniająca kolor pod wpływem temperatury łyżeczką (którą od razu przekazałam Emilkowi, bo świetnie nadaje się dla maluchów na początki karmienia papkami :)

- dzięki temu dowiedziałam się jak dobrej jakości i pomysłowe produkty należą do marki MAM

sami piszą o sobie:
Wzornictwo i zamiłowanie do szczegółów. Badania medyczne i innowacja techniczna. To sprawia, że produkty MAM są tak wyjątkowe. Spełniają najwyższe wymagania rodziców i zapewniają niemowlętom idealny start w życie.

odnalazłam ofertę przetestowania produktów MAM na facebooku (TU)
i
po wymianie kilku wiadomości i dłuższym oczekiwaniu na dostawę i my mamy:

MAM

czyli następujące produkty:


MAM Sport Cup 330 ml - "kubeczek" dla Janka -  wybrany z myślą o wiosennych i letnich spacerach, wyjazdach rowerowych, wycieczkach - niecieknący (? - sprawdzimy!) bidon-niekapek o ciekawym kształcie 

MAM Anti–Colic 260 ml - butelkę dla 4-miesięcznego Piotrusia - jego mama była szczególnie ciekawa funkcji samosterylizacji,  a przy tym sama nazwa zapowiada ograniczenie ryzyka kolki - a to, wiadomo, działanie bezcenne...

Sczotkę Soft Brush - super sprzęt do mycia butelek i smoczków, podobno rewelacyjny, nierysujący powierzchni i niemal niezniszczalny... porównam z dobrze się dotąd sprawującą, ale nie idealną szczotką Canpola

butelka już trafiła do najmłodszego w rodzinie, a Janek ma za sobą pierwsze łyki wody z bidonu - dla zainteresowanych kolejne relacje z naszego testowania będą się pojawiać co poniedziałek :) 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz