akuku

ostatnio na kilku podglądanych blogach zaczęły się pojawiać recenzje produktów marki AKUKU

 

okazało się, że można je łatwo zdobyć dla swojego dziecka :)
jeśli któraś z blogujących mam również chciałaby otrzymać produkty z tej serii wystarczy napisać e-mail do pana Łukasza - lukwys@vp.pl
ja dostałam następującą odpowiedź:
Proponujemy wybór trzech produktów AKUKU z naszej oferty (www.akuku.eu). Szanujemy naszą pracę dlatego całość wraz z kosztami wysyłki wyceniamy na 15 zł. Prosimy o upowszechnienie tej informacji, niezależnie czy Pani z niej skorzysta. Zależy nam także na promocji naszego profilu na FB (http://www.facebook.com/akukucompl). 

kliknęłam Lubię to! i wybrałam 
pojemnik na mleko A0203, śliniak A0087 i okrycie kąpielowe A0054 - w miarę możliwości we wzorach/kolorystyce chłopięcej - nie różowych!
i po kolejnej wymianie maili (kubek wycofany - będą nowe, ale ponieważ nie wiem jakie, to się nie zdecydowałam) 
oraz zmianie zamówienia na śliniaczek + okrycie + podkład frotte na materac (może przyda się nawet bardziej, bo z sztucznym mlekiem już kończymy, a pożegnanie z pieluchami jeszcze przed nami...) po kilku dniach odebrałam przesyłkę za pobraniem zawierającą zamówione produkty



tak wyglądają z bliska



 
 
na ile są to wzory i kolory chłopięce - każdy widzi,
na szczęście Jan mimo wyrobionego gustu nie jest wybredny :P
a jak się sprawują? - poużywamy, zobaczymy :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz