kupujemy książki - marzec 2013

moje najnowsze zakupy:
  1. Mam oko na litery - z polecenia Kasi M-K - Jeremi podobno swoje cyferki z tej serii bardzo lubi
  2. Naciśnij mnie - widzę wszędzie, na blogach, portalach dla mam, stronach księgarń - i wszyscy chwalą... no to już mamy - siła marketingu :)
  3. Tupcio Chrupcio. Nie mogę zasnąć! - z namówieniem Jana do snu coraz gorzej - w Tupciu nadzieja
  4. Rozpoznajemy ptaki po głosie z płytą CD - po ostatnich sukcesach zabaw z dźwiękiem - jak znalazł
  5. Wierszyki do rysowania - żeby ponownie uczynić rysowanie ciekawym
  6. Od piosenki do literki 2 (Płyta CD) - cena brutto: 1,88 zł - za te cenę nie szkodzi, że to tylko środek alfabetu :P
  7. Czy moje dziecko mówi poprawnie - dla mnie = nadwrażliwej na uwagi matki dziecka z pięknym, dźwięcznym i (rzekomo) tylnojezykowym "R"
  8. Patyki do nauki liczenia - taki dodatek, potraktowałam jako "przydasie"
najgorsze w paczkach na dany miesiąc jest to, że tuż po rozpakowaniu już myślę o następnej :D
już mi się marzą Odgłosy przyrody ...

1 komentarz :

  1. Zobaczyłam wśród pozycji książkę z serii Tupcio Chrupcio, bardzo fajne książeczki, dzięki jednej z nich- Już się nie boję, mój synek zrozumiał, że nie trzeba bać się ciemności, polecam

    OdpowiedzUsuń