MAM - szczotka do butelek

kolejny produkt MAM, który do nas trafił, to

Szczotka Soft Brush 



czyli według producenta sprzęt 
  • umożliwiający bezpieczne mycie bez zarysowań
  • posiadający wygodny, ergonomiczny kształt oraz dwa zakończenia – do butelek i do smoczków od butelek
  • wykonany z miękkich, delikatnych materiałów,
który
  • doskonale czyści butelki i smoczki do nich i nie powoduje zarysowań na powierzchni butelek


szczotka już na pierwszy rzut oka jest wyjątkowa - ma "włosie" z tworzywa (silikon/guma?), które
doskonale odkształca się pod nawet niewielkim naciskiem,
jest miękkie i przyjemne w dotyku,
pokrywa całą główkę szczotki gęsto i pod różnymi kątami,
co zapowiada łatwe docieranie nią do zakamarków butelek i niekapków i faktycznie gwarantuje, że nie pozostawi na ich ściankach zarysowań 


wypróbowałam na kilku różnych naczyniach Janka i czyszczenie było łatwe i przyjemne - jeśli tak można w ogóle powiedzieć o zmywaniu ;P

wcześniej miałam szczotkę innej firmy i byłam z niej bardzo zadowolona, ale wiadomo - lepsze jest wrogiem dobrego...
tak się prezentują obok siebie:


obie maja końcówkę do czyszczenia smoczków, która bardzo mi się przydawała, kiedy J. jeszcze ich używał i lekko wyprofilowany kształt pozwalający umyć trudno dostępne miejsce na styku denka ze ściankami (o ile nie ktoś nie ma butelki MAM z denkiem odkręcanym ;P),
ale gołym okiem widać, że jedna jest "fajniejsza" 
oprócz nowoczesnego "włosia" przewagę szczotce MAM zapewnia niesamowicie prosty patent - dziurka umożliwiająca jej powieszenie do wyschnięcia i oczywiście ogólnie przyjemny dla oka design

podejrzewam, że przy dłuższy używaniu do czyszczenia kubków po soczku marchewkowym "włosie" zabarwi się na pomarańczowo, ale za to nie wygląda jakby miało się w jakikolwiek sposób odkształcać czy łamać, więc ogólnie liczę na trwałość tego sprzętu
- z taka myślą przekazuję mamie Piotrusia do dalszego testowania na najmłodszym, który jeszcze niejedną butlę obali i mamie do czyszczenia zostawi...
jak będzie czas pokaże

na koniec jedyna wada szczotki - cena powyżej 30 zlotych
czy imponująca lista jej zalet rekompensuje wydatek?
to pytanie pozostawiam bez odpowiedzi...

4 komentarze :

  1. Prezentuje się wystawowo ;-) Jeśli jest na tyle długi styl, którym można manewrować po za butelką to jest warta ceny.
    Kiedyś kupiłam jakąś też nie tanią która była niższa od butelki i wyczyść tu taką szczotka dno butelki :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uchwyt jest wystarczająco długi i wygodny do trzymania i manipulowania wewnątrz butelki. No i te elastyczne "włoski" naprawdę dobrze się dopasowują do kształtu ścianek.
      Dziw, że o tej pory nawet nie wiedziałam, że takie cuda istnieją :)

      Usuń
  2. Dostałam taką szczotkę w prezencie i miałam też w domu taką starą podobną co do wc tylko malutka. Raz myłam jedną a raz drugą. Po kilku miesiącach użytkowania ta z MAM dalej tak samo wyglądała a ta druga poszła do kosza. Z MAM jest fajna i wygodna . Ja jestem z niej zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. musze kupic:)

    OdpowiedzUsuń