MAM - butelka

oto zapowiadana recenzja pierwszego z 3 produktów MAM, które wybrałam do testowania

Butelka MAM Anti–Colic 


 
na początek kilka słów o produkcie
jest to butelka o pojemności 260 ml - producent opisuje ją jako idealną dla niemowląt i zachwala takie cechy szczególne jak:

  • innowacyjna budowa dna butelki (odkręcane dno),
  • osłonka smoczka zapobiegająca wyciekaniu pokarmu,
  • atrakcyjny design,
  • i - NOWOŚĆ! - funkcję samosterylizacji

http://sklep.mambaby.pl/var/media/image/butelka_czesci_d.jpg


mnie zainteresowało przede wszystkim odkręcane denko
- taka budowa umożliwia bardzo łatwe i dokładne czyszczenie oraz gwarantuje dobre odpowietrzenie (zapobieganie gromadzeniu gazów w brzuszku dziecka) i równomierny przepływ mleka, czyli ogólną wygodę stosowania dla mamy i dziecka

bardzo ciekawa jest też funkcja samosterylizacji, która może zaoszczędzić rodzicom zachodu przy wygotowywaniu smoczków, a jednocześnie zapewnić higienę i bezpieczeństwo
pamiętam, jak gotowałam smoczki Janka, a potem nie wiedziałam co z nimi robić - jak wyciągnąć, wystudzić, montować bez dotykania palcami...


tu nie ma problemu - wystarczy na odkręcone denko butli nalać trochę wody, włożyć smoczek i całość wstawić do mikrofalówki, a ponieważ smoczek jest już zamontowany w nakrętce, po wystudzeniu tylko nakładamy, dokręcamy i całość jest gotowa do podania

instrukcja obsługi rozwiała wszelkie wątpliwości co do sposobu sterylizacji i montażu poszczególnych elementów :)

buteleczkę dokładnie sobie obejrzałam i nie bez żalu przekazałam do dalszego opiniowania 4-miesięcznemu siostrzeńcowi
niewątpliwie spodobał się mu piękny, wiosenny wygląd butli (wybrałam zieloną), bo od razu z radością wyciągnął do niej łapki :)


kształt (lekko spłaszczony) i twardość smoczka również zadowalająco przeszły pierwszy test
nie było problemu z myciem i sterylizacją, więc chwilę później Piotruś miał już do dyspozycji wersję najbardziej pożądaną = pełną :)

butla opróżniona została w try miga, a maluch po posiłku wyglądał na baardzo zadowolonego


do butelki dołączony jest smoczek o wolnym przepływie, więc nadaje się dla maluchów od urodzenia, ale ponieważ jest dość duża spokojnie pomieści porcję dla starszego dziecka
dokupiłam smoczek nr 3 z szybszym przepływem [w najlepszej aptece w mieście ;P za jedyne 7 złotych, ale dla facebookowych fanów MAM cena w sklepie wysyłkowym też jest korzystna]

butelka spodobała się i mamie i dziecku, więc już wiadomo, że będzie regularnie stosowana i posłuży Piotrusiowi dłużej - dla cioci to sama radość :)

1 komentarz :

  1. faktycznie odkręcane denko jest super pomysłem :) prosty, a ile zmienia :)

    OdpowiedzUsuń