twórca ceniony i nagradzany

przekonałam się, jak bardzo inspirujące i ekscytujące (w czasie czekania na wyniki) mogą być nawet najprostsze konkursy internetowe

Janek lubi rysować (niestety coraz mniej), malować i lepić z ciastoliny, więc nic prostszego niż wysłać jego prace na konkurs, których w sieci jest całkiem sporo...

a czasem temat konkursu podpowiada pomysł na zabawę
- tak było z Plastelinkami -
trzeba było zgłosić zdjęcie przedstawiające stworka z plasteliny/masy plastycznej zrobionego przez dziecko
ponieważ Janek stworka sam stworzyć od podstaw nie umie (chyba... w każdym razie ja jeszcze tego nie widziałam, wątpić publicznie nie śmiem) - wymyśliłam, ze będzie stworka UKŁADAŁ (to umie i lubi bardzo)

przygotowaliśmy razem kształty - figury wycięte z dokładnie przez niego rozgniecionych placuszków nożykiem, kubeczkiem i foremkami

i zachęciłam go do użycia ich do ułożenia  ludzika

było dużo zabawy, chichoty z powodu zielonego uśmiechu, ale też skupienie, próby dobrania najciekawszego ułożenia - sama się zdziwiłam jak go to wciągnęło...


i co?
mój mały artysta wygrał w konkursie na plastelinowego stworka :)
http://mnz.pl/forum/topic/1020-plastelinki-wyniki-konkursu/

właśnie dotarła do nas przesyłka z nagrodą - będzie materiał do dalszego tworzenia!
dziękujemy!
Janek od razu zabrał się do pracy - nowej zabawy w wyklejanie :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz