kolej na twórczość jesienną

tak - KOLEJ :)
pomysł babci Beatki - Janek mi wszystko potem opowiedział:

narysowałem pociąg jasną kredką i posmarowaliśmy klejem 
i posypaliśmy CAŁĄ kartkę solą
i zasy.. zsssy..  przechyliłem kartkę i poleciała sól do miseczki 
i już widać obrazek posolony!

i KOLEJne:


lokomotywa na pierniku - namalowana podczas Święta Piernika 2014 w Toruniu


 "Co jest niebieskie?" narysowane w przedszkolu


+ INNE pojazdy szynowe

  to nie jest pociąg, mamo! to przecież tramwaj!


 tramwaj przegubowy kolorowy


dla urozmaicenia biedroneczka jedząca trawę:


mamo daj mi nożyczki i zielone, powycinam trawkę dla naszej biedronki do zjedzenia
biedronki nie jedzą trawy, tylko mszyce - takie robaczki, pamiętasz?
no wiem, że nie jedzą, ale ta może jeść! 




4 komentarze :

  1. Świetne obrazki! ten pierwszy, solony, przypomniał mi prace plastyczne z podstawówki - też malowaliście pastą do zębów? i ten wszechobecny zapach mięty! ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja mama przechowała do dziś moje przedszkolne dzieło paściane (bałwan z trójkątnym nosem - marchewką w ciekawym rzucie płaskim) :) Janek też tak już malował, ale kremem przeciw odparzeniom.
      Nie robią już takich past jak dawniej (westchnęła staruszka :P)

      Usuń
  2. Świetny pomysł z tą solą. Wszystkie prace bardzo ładne.
    P.

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Widzę zainteresowanie pociągami niezmiennie na pierwszym miejscu :) Bardzo ładne prace :)

    OdpowiedzUsuń