jesień mamy piękną tego roku


korzystając z kolejnego pięknego weekendu tej jesieni wybraliśmy się z J. na rowerową (może ostatnią  w tym sezonie?) wycieczkę do lasu i nad jezioro
na szczęście daleko nie mamy, bo kondycja taty Janka pozostawia wiele do życzenia, a przyznam, że i mi coraz trudniej wozi się te kilkanaście dodatkowych kilogramów z tyłu :P



warto było się postarać!

Janek w Lesie Rudnickim szalał wśród liści - szurał, przegarniał, robił mi szeleszczący deszcz :)
wypatrywał budek lęgowych, nasłuchiwał skrzypienia przechylanych wiatrem sosen,
skrupulatnie wybierał kolorowe liście do swojej kolekcji...
 

a nad Rudnikiem wspólnie podziwialiśmy śmigające po tafli jeziora żaglówki, windsurferów i grupkę "morsów", którym niestraszna kąpiel w chłodnej wodzie (brrr...)

pstryknęłam kilka zdjęć z myślą o konkursie u Mamiczki i Malucha


 i chyba wreszcie pogodziłam się z faktem, że kolejne lato już za nami...


jak dobrze, że w tym roku Pani Jesień dała mi aż miesiąc na jego pożegnanie :)


4 komentarze :

  1. Wycieczka udana a pogodę widać, że mieliście super. Nam na szczęście też udało się wyskoczyć na weekend- tym razem nad morze i było super, chociaż słonka było trochę mniej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, mi już tez tęskno za morzem...
      zaglądałam do Was wczoraj i zazdrościłam - szczególnie tej wystawy motyli we Władysławowie :)

      Usuń
  2. Kondycja taty jest znakomita, po prostu rower miejski nie nadaje się na jazdę przełajem przez las.
    Wstrętna kłamczucha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie rodzinne wycieczki rowerowe na pewno są super sprawą. A konkurs u Mamiczki świetny był.
    M.

    OdpowiedzUsuń