Tajemny ogród

kolorowanki to nuda /
zajęcie najwyżej na kilka minut /
zaprzeczenie kreatywności, bezmyślne mazanie po kartce /
strata czasu...

niektóre może tak, ale na pewno nie ta!

wyd. Nasza Księgarnia, lipiec 2015

zapraszamy do naszego tajemnego ogrodu



o, takiego - pełnego barw,

nieokiełznanych pnączy,

niespodzianek wśród bujnych zarośli,

nieznanych (dotąd) gatunków roślin i owadów,

pociągów...

no tak - pociągów -
wszak cóż piękniejszego mogłoby się kryć w niezbadanym gąszczu? :D
 

jesiennych plonów

i wabiącego trzmiele kwiecia,

a także zwierząt, ptaków, ryb, pająków, żab...



spośród wszystkich kolorów ludzkie oko rozróżnia najwięcej odcieni zielonego
zdolność ta pozwoliła przetrwać naszym przodkom, którym udawało się dostrzec najmniejsze poruszenie liści, cień na trawie,
świeże ślady na mchu...
przydaje się także wszystkim, którzy wkraczają do Krainy Czarów Johanny Basford


podobnie jak dobrze zaostrzone kredki lub większy zapas pisaków, czarny cienkopis, odrobina cierpliwości
i dużo, dużo wolnego czasu

ostrzegam!
ta kolorowanka do ostatniej strony zaskakuje mnogością detali, złożonością kompozycji i klimatem pięknego, nieco dzikiego ogrodu
trudno ją odłożyć na półkę!



podziwiam pomysły i radość tworzenia innych (na przykład na https://www.facebook.com/SztukaKolorowania)
i sama chętnie do niej wracam, by odpocząć po ciężkim dniu

a że spodobała się również Jankowi - kolorujemy razem i oboje mamy przy tym świetną zabawę :)


P.S.
nie do wiary, że zwykła malowanka może tak wciągnąć?
oto jak Janek opowiada o "Tajemnym ogrodzie" w filmie nagranym z tatą jako zgłoszenie do projektu Biblioteczki Malucha "Wakacyjne wyzwania rodzinne" >>> KLIK - czy te oczy mogą kłamać? chyba nie...


14 komentarzy :

  1. WOW!! My obie z córka uwielbiamy kolorowanki, a ta którą pokazałaś na pewno by nam przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam u Was mandale - fajne, też takie kiedyś miałam... ale "...ogród" jeszcze bardziej mi się podoba
      jestem pewna, że też byście go polubiły

      Usuń
    2. oo, zdecydowanie bysmy to polubiły :)

      Usuń
  2. Uwielbiam kolorowanki :) Aż mam ochotę wziąć kredki i pokolorować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie stoi na przeszkodzie - wszak lato sprzyja "marnowaniu czasu" :)
      pochwal się efektami!

      Usuń
    2. Wysłałam M. kilka do wydrukowania i zabieram na weekendowy biwak :) poszalejemy z Miśkiem kredkami :)

      Usuń
  3. tez chce, widziałam już ja w kilku miejscach - idealna dla dorosłych, którzy chcą poczuc się troszkę jak dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. córki wolą rysować niż kolorować...ale ta propozycja jest mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam na razie Królestwo Zwierząt też bardzo przyjemna kolorowanka, choć mniej kreatywna, ale w sumie czemu nie wymyślić czegoś samemu, zamiast kierować się napisami? :D Na Tajemny Ogród mam chrapkę, ale pewnie poproszę małżonka, żeby mi ją zakupił na urodziny w grudniu :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja choć już nie dziecko to lubie kolorować kolorowanki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja choć już nie dziecko to lubie kolorować kolorowanki. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. My się przymierzamy, ale szczerze mówiąc nie mamy ładnych kredek, a poza tym chyba byśmy nie mogły przez kilka godzin kolorować jeden obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam kupić hą mojej córce będzie zaskoczona

    OdpowiedzUsuń