trzeci rok Grajmy!

zupełnie niedawno - w lutym roku 2016 - pewnym wpisem >>KLIK<< "wystartowałam" projekt Grajmy!
w kolejnych kilkudziesięciu opisałam w owym roku bardzo wiele ciekawych "planszówek", a do dzielenia się własnymi opiniami, wrażeniami i wspomnieniami z "grania bez prądu" przyłączyło się wielu innych blogerów
Grajmy! doczekało się własnej strony, na której można to wszystko znaleźć >>KLIK<<


kolejny rok minął jeszcze szybciej, do listy moich plaszówkowych recenzji dodałam około 20 kolejnych wpisów >>KLIK<<

i oto trzeci rok istnienia Grajmy! za nami,
a na mamojankowym blogu ponad 20 nowych recenzji:

PROJEKT: MIASTECZKO

DOPASOWANI - KOMU PASUJE TA GRA?

MUMINKI (STORY CUBES)




jakby tego było mało, opublikowałam też sporo wpisów na blogu Grajmy!:

GRY KOOPERACYJNE DLA POCZĄTKUJĄCYCH



w skrócie przedstawiłam tam zawartość kilku pudełek we wpisach "unboxingowych" w cyklu "Popatrz, popatrz!":



+ comiesięczne W TO SIĘ GRA


cały czas wspieram także - obecnością, radą, organizacją turniejów (w tym roku w "Winnicę") i egzemplarzami gier - lokalny Klub Planszówkowy
o spotkaniach z seniorami w ramach tych działań napisałam tu:

uff...
trochę się tego znów uzbierało :)

ale że zapału nadal nie brakuje, nie przestaję więc zachęcać:
dziękuję za wszystkie spotkania przy wspólnym stole, planszówkowe akcje, odkrycia i prezenty (tu również, choć nie tylko, wydawcom) 
c.d.n. !


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz