wodne odbicia

J. nadal nie jest pasjonatem rysowania - woli farby
zupełnie przeszła mu fascynacja kredkami (i długopisem) sprzed jakichś dwóch lat - zdaje się, że teraz pokolorowanie całej kartki to za wielkie wyzwanie dla jego cierpliwości - kto by tyle usiedział w miejscu? i jeszcze tak się napracował, naprzyciskał kredki, żeby cokolwiek było widać...
odrobinę lepiej idzie z pisakami - tu przynajmniej od razu widać intensywnie barwny efekt
ale i tak trzeba go zachęcać, chwalić, namawiać, żeby nie zostawiał pracy w połowie
("a Paulinka i Natan mówią, ze ja koloruję nieładnie" - to niespecjalnie pomaga...)

jednym słowem mazanie po kartce to nuda :(
no chyba, że doda się trochę magii do zwykłego rysowania...
a okazuje się, że to nie trudne - wystarczy kubek z wodą!

zainspirowani pomysłem z bloga Kreatywnym Okiem stworzyliśmy (no dobrze, Janek stworzył, ja pomogłam niewiele...) takie oto dzieło:


a potem (zupełnie bez namawiania) jeszcze dwa inne :)


prace wysyłam na konkurs - baner na pasku, może też jeszcze zdążycie! - a sama wracam do Ilony i Adasia jeszcze trochę pobuszować w poszukiwaniu dalszych inspiracji :D

3 komentarze :

  1. Ślicznie :) Jaki ładny pociąg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, pociągi nadal są najważniejsze...
      Wiki też ma już swój ulubiony temat?

      Usuń
  2. pochwalę się - praca Janka została nagrodzona w konkursie!
    teraz już się nie wymiga żadnym "ja nie umiem ładnie" :D

    OdpowiedzUsuń