Mój pierwszy sukces - konkurs

Wysłałam na konkurs "Mój pierwszy sukces" filmik przedstawiający sukcesy muzyczne Janka

z opisem:
"SUKCES - coś, co osiągamy najczęściej sporym nakładem pracy, a co daje ogromną satysfakcję...
filmik przedstawia pierwszy koncert Janka w wieku 10 miesięcy; poprzedzony miesiącami przygotowań, prób i ćwiczeń wokalno-instrumentalnych
miarą ostatecznego sukcesu jest tu nie tylko moja rodzicielska duma (ogromna!), ale przede wszystkim szeroki uśmiech synka - czysta radość "tworzenia" :)"

czekamy na wyniki!

2 komentarze :

  1. no cóż, jury nie doceniło Jankowych popisów
    czy wygrali lepsi? - może ktoś inny skomentuje - ja jestem stronnicza:)
    laureaci na stronie
    http://www.edziecko.pl/edziecko/1,129875,13269117,_Moj_pierwszy_sukces____laureaci_konkursu.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Taniec w 10 miesiącu cudo :)

    OdpowiedzUsuń