miasto książek 2015

jak pisałam jakiś czas temu (tu), bardzo spodobał mi się pomysł na doroczne odkurzanie półek Jankowej biblioteczki, połączone z budową książkowej wieży
postanowiłam kontynuować tę nowa tradycję i, z małym poślizgiem (wiadomo, mróz...), ustawić kolejną piramidę z naszych zbiorów, a.d. 2015

dla bezpieczeństwa (bo stos byłby już bardzo pokaźny, a niektóre "cegiełki" to woluminy nawet kilkusetstronicowe) oraz wzbudzenia większego zainteresowania J., tegoroczny układ to nie pojedyncza wieża, ale cała dzielnica domków i bloków
plus, oczywiście, dworzec kolejowy











zabawa była niezła!
ja podotykałam sobie okładek, przekartkowałam, poprzekładałam - do woli
Janek z przyjemnością zadbał o infrastrukturę komunikacyjną
pojawił się tylko mały problem z przekonaniem go do odłożenia "miasta" na półkę...

na pewno powtórzymy takie budowanie za rok
ciekawe, co nowego przybędzie?


co prawda tym razem nic nie czytaliśmy (chociaż właściwie w tle Krzysztof Tyniec czytał nam "Pulpeta i Prudencję.."!), ale na zdjęciach występuje świąteczne drzewko, wpis dodaję więc do listy 'Czytamy przy choince
i raz jeszcze zapraszam wszystkich do dołączenia do akcji!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz